sobota, 7 grudnia 2013

DARK HARRY INFO

KOCHANI DZIĘKUJĘ ZA TAKĄ ILOŚĆ KOMENTARZY JESTEM NA PRAWDĘ WZRUSZONA . CIESZĘ SIĘ ŻE CZYTACIE MOJEGO BLOGA I KOMENTUJECIE. pIERWSZA WIADOMOŚĆ JEST TAKA ŻE NASTĘPNY ROZDZIAŁ DODAM JUTRO BO DZIŚ MAM ZAPEŁNIONY GRAFIK, A KOLEJNE INFO DOTYCZY WAS :) JEŚLI MACIE JAKIEŚ SWOJE POMYSŁY CO DO TEGO JAK MAJĄ SIĘ POTOCZYĆ LOSY DARCY I HARREGO TO PISZCIE MI W KOMENTARZACH. W NASTĘPNYM ROZDZIALE HAZZ DOSTANIE NIETYPOWY PREZENT ŚWIĄTECZNY OD DARCY, ALE ONA ZUPEŁNIE NIE SPODZIEWA SIĘ TEGO CO NASZ HAZZ PODARUJE JEJ. BYĆ MOŻE BĘDZIE TO TAJEMNICA, A BYĆ MOŻE COŚ CO NADA ŻYCIU DARCY NOWY SENS, A WSZYSTKO WYDARZY SIĘ W CIĄGU 24 GODZIN :) KTO CIEKAWY ?:)

11 komentarzy:

  1. Ja jestem ciekawa i to bardzo!!!
    PS. Mam do cb taką małą proźbę czy możesz jeszcze raz spróbować dodać część 6 7 i 8 bo w nich zupełnie nic nie widać. A i 6 wcale nie mam jest tak 4 5 7 8 9 itd. a bardzo by mi zależało na ich przeczytaniu.
    A tak od czapy kto ogląda fejsliste na eskatv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się przepisać te rozdziały bo nie wiem czemu nie działają :c

      Usuń
  2. Boska jesteś dziewczyno ty masz talent i to taki że jak czegośz nim nie zrobisz to cie znajde i kopne to najcudowniejszy blog jaki w życiu czytałam a czytałam ich wiele poprostu kocham cie !!! Napisz jakąś książke ~Hope

    OdpowiedzUsuń
  3. Proponuje żebyś z Dark Harry zrobiła opowiadanie :-) byłoby super jestem ciekawa i to bardzo ~Hope

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepiej by było gdybyś rozwineła ten imagin i ciągneła go dalej bo wtedy łatwo sobie wyobrazić że ta osoba którą jest Dracy to ta osoba która to czyta wtedy bardziej rozwija się wyobraźnia. Naprzykład jak po drodze coś by się stało albo jak Anne by zaakceptowała Dracy i coś by się ciągneło . najlepiej by było jak Dracy zaszła by w ciąze z Harrym łatwiej to wtedy przedużyć, PS: KOcham twój blog <3 by : Pani Styles

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę doprowadzić tę historię od początku do końca . Dużą rolę odegra też w późniejszych rozdziałach ten chłopiec spotkany w Wigilię pod Big Benem :)

      Usuń
  5. Fajnie by było gdyby ta blondyna wróciła i dużo namieszała :-) w życiu Darcy i Harrego

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mn ~Ciasteczkowa


    http://razemdosmierci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń