piątek, 4 października 2013

Niall Horan cz. 1

Moja siostra już od kilku godzin błaga mnie żebym z nią poszła na koncert One Direction. Już nawet mama się wtrąciła i jak to siła wyższa nakazała mi z nią iść. Lubiłam tych chłopców ale ja nie chcę jarać się kimś kogo nie znam. Młoda skakała z radości i możliwe e ubrała na siebie wszystkie gadżety z tym zespołem jakie tylko posiadała.Ja ubrałam się zwyczajnie . Wieczorem miałyśmy wyjść. Okazało się ze jednego mama nie przewidziała. W domu został też nasz pies a on boi się zostawać sam. Trudno musieliśmy wziąć go ze sobą .
- Macy!  Nie płacz pójdziesz na ten koncert. Mój bilet oddam Lucy <przyjaciółka z sąsiedztwa rok młodsza ode mnie również fanka One Direction> ona na pewno z tobą pójdzie.
Mała z wdzięczności ucałowała mnie w policzek.
-Poczekam na was przed salą koncertową z Maxem <imię psa> dobrze?
- Jaasne dzięki:)
No i ruszyłyśmy dziewczyny cała drogę gadały o chłopcach. Też ich nawet lubiłam no ale ile możnaaaa nawet Max już marudził.
- Dobra dziewczyny robimy w ten sposób wy wchodzicie do środka na koncert a ja będę czekała tu w parku obok albo nawet koło budynku jest kilka ławeczek. Jak wyjdziecie pójdziecie do naszego domu a ja jak zobacze że wyszłyście i nie zemdlałyście pójdę z Maxem kupić mu nową obrożę.
-Tak jest szefowo!
 I dziewczyny wbiegły do sali. Koncert się zaczął . Słychać było głośne piski dziewcząt a ja i Maź siedzieliśmy posłusznie na jednej z ławeczek obok budynku. Nudziło mi się jak cholera a Max nie chciał ruszyć tyłka z miejsca. Przesunęłam go na drugi koniec ławki, położyłam głowę na jego mięciutkiej sierści i zasnęłam. Nie planowałam tego no ale tak się stało.
Obudziło mnie jakieś szturanie. To pewnie dziewczyny. Otworzłam oczy i trochę się zawstydziłam gdyż spałam na ławce z głową na psie trochę jak bezdomna spojrzałam w bok ale nie było dziewczyn tam był..... Niall Horan!!!
- Przepraszam nic ci nie jest ?
 No tak on nawet pomyślał już że jestem jakaś bezdomna.
- Nie nić ja tylko... czekałam na siostre i przyjaciółkę poszły na wasz koncert i widocznie zasnęłam...
- Spokojnie :) Taka mała blondyneczka i większa blondyneczka?:) Nie odpowiadaj mala pokazała nam wasze wspólne zdjęcie
- Czekaj powoli..  Skoro ty stoisz tutaj a nie tam na scenie to znaczy że koncert sie skończył.... A skoro koncert się skończył... To GDZIE SĄ MOJE SIOSTRY ?!!?!?!?
Zaczęłam panikować a Horan tylko głupawo się śmiał. Znałam go nawet nie pięć minut a już mnie wkurzył czy on  nie widział że się martwiłam? Mama mnie powiesi jak coś się stanie Macy!
Chwyciłam Horana za koszulke i ze złości prawie podniosłam go z ziemi.'
- Gdzie. jest. moja. siostra. i. przyjaciółka się pytam ?!
Minka mu od razu zżędła a mnie zrobiło się trochę głupio. Właśnie szłam na solo z facetem. No nie ważne . Przynajmniej pokazałam że mnie nie uprowadzą.
- Spokojnie reszta odprowadziła je do domu mamy wolne popołudnie więc chłopcy postanowili to jakoś zorganizować , taki dzień z fanem czy coś w tym stylu.
- Jaki dzień z fanem ?! O mój Boż.... przecież to są zupełnie obcy ludzie ona ma dopier sześć latek! Nie no zaraz zwariuje Max! Ruszaj tyłek idziemy ich szukać.
- Może lepiej zadzwoń do twojej przyjaciółki i się upewnij.,ze mówię prawdę. Uwierz nie gwałcimy naszych fanek no chyba że wiesz jakaś jest już bardzo napalona jak widzi Stylesa:)
- Ze co?!?!?!
- Hah spokooojnie rozluźnij się trochę nic im nie będzie chłopcy są odpowiedzialni odstawią je do domu i pójda na jakiś obiad :)
- I tak zadzwonię. Max przypilnuj żeby nie uciekł jakby coś on będzie sypał na resztę na policji.
Psiak tylko zaszczekał i usiadł posłusznie u stóp Nialla, a ja wyciągnęłam telefon i zadzwoniłam do Lucy.
- Halo Lucy ? W końcu odebrałaś ?! Jesteście już w domu nic wam się nie stało? Dlaczego mnie nie obudziliście do cholery jasnej ??
- Spookooojnie takie tam tylko ONE DIRECTION ODPROWADZIŁO NAS POD SAAME DRZWI I DAŁO BUZIAKA W POLICZEK NA POŻEGNANIE!
Rozłączyłam się dłuższa rozmowa w ogóle nie miała sensu. dooobra to teraz trzeba by przeprosić Horana za pewne wyrwanie mu połowy włosów z klaty.

2 komentarze:

  1. Hahaha mega ;D
    Uwielbiam to!
    Czekam na nexta ;)
    Pozdrawiam Bella♥

    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com
    http://onedirection-bella-liamkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyrwanie włosów z klaty xDDD 😂

    OdpowiedzUsuń