poniedziałek, 6 stycznia 2014

DARK HARRY CZ. 37

CZYTASZ = KOMENTUJESZ . NASTĘPNY ROZDZIAŁ POJAWI SIĘ DOPIERO KIEDY POD POSTEM BĘDZIE CONAJMNIEJ 15 KOMENTARZY. JAK MACIE JAKIEŚ POMYSŁY TEŻ WSZYSTKO JEST MILE WIDZIANE ;* BUZIAKI ;)
- Już dobrze jestem . Ciii już jestem to ja Harry już nikt cię nie skrzywdzi. Spójrz na mnie kochanie spójrz mi w oczy. Zaniosła się płaczem. - Nie spojrzę:.( - Kochanie spójrz. Zobaczysz że to ja  - Jestem niewidoma....
Zamurowało nas. Staliśmy wpatrzeni w nią jak w ducha. Na naszych twarzach pojawiły się cienkie strumienie przeźroczystych strumieni. Podszedłem do niej i chciałem złapać za rękę, ale ona się przesunęła. Co robić.. Rany, siniaki, co ten bydlak jej zrobił... 
- Kochanie zobacz mam twój łańcuszek pamiętasz ? Noszę go przy serduszku kochanie nie bój się mnie.
Powoli podszedłem do niej i wiedziałem co zrobić żeby mnie poznała. Nie zobaczy moich oczu, ale bicie mojego serca musi poczuć. Podszedłem i złapałem ją za rękę chociaż się wyrywała. Przycisnąłem z całej siły do swojego serca i zanosiłem się płaczem jeszcze głośniejszym niż jej płacz. Zacisnęła powieki, nie dałem rady jej utrzymać. Uciekła w kąt potykając się o dosłownie wszystko, podkuliła kolana pod brodę i zaczęła się znowu kołysać. Liam nie mógł znieść tego widoku. Wstał i wyszedł trzaskając drzwiami. Kazałem reszcie iść za nim. Tak też zrobili. Nie podchodziłem do niej. Siedziałem na drugim krańcu podłogi i opowiadałem jej wszystko od początku. Jak ją zobaczyłem i najważniejszego powiedzieć nie zdołałem.. Uciekałem od uczucia ... Tak.. Ta krucha osóbka, ta niewinna istotka, moja Darcy... Wiecie czemu ta noc była taka cudowna ? Dlatego że kiedy robisz to z  ukochaną osobą seks jest idealny. Była w moich rękach taka idealna, taka.. była aniołem. Teraz jest jak przestraszpny bezdomny szczeniaczek. Jak sobie pomyśle co ona musiała przeżyć... Zabiłbym sukinsyna /!! Dlaczego nie wbił mi od razu noża w samo serce. Gdzie jest ten twardy Harry no gdzie ??
- Przepraszam... czy ja... mogłabym się umyć ? Obiecuję.. że nic nie popsuję....
Czy tak będzie już zawsze? Będzie się bała nawet mnie ? gdybym tamtej nocy przyznał się że ją kocham to nigdzie by nie wyszła, a teraz siedziałaby ze mną wtulona we mnie a ja śpiewałbym jej piosenki. 
- Pewnie chodź pomogę ci wstać.
- Harry ...
- Tak słonko ? 
- Dlaczego pozwoliłeś żeby ktoś mnie skrzywdził.. Ja cię przecież zawsze broniłam..
- Szukałem cię ale ciebie nigdzie nie było:.( Mogę cię przytulić ?
Nic nie opowiedziała więc delikatnie wtuliłem ją w swój tors przyciskając jej małą i słodką, ale jakże zatroskaną twarzyczkę do swojego serca co ją wyraźnie uspokoiło
- Zielone...
- Co? Co mówisz?
- Pamiętam tylko... że masz zielone oczy... Cała reszta.. Nie pamiętam jak wyglądasz...
- Już dobrze kochanie cii.. To nie jest ważne zrobię wszystko żebyś sobie przypomniała.
Delikatnie ucałowałem ją w głowę, żeby rozluźnić jej zaciśnięte pięści na mojej koszulce.
- Malutka zaprowadzę cię teraz do łazienki.. Pomogę ci .. Już widziałem cię nagą i wiesz dobrze że kiedy moje serce bije tak jak teraz nie skrzywdzę nikogo a już na pewno nie ciebie..
- N...nie.,,
-Nie .. nie widzisz... pomogę ci trochę...
- Ale nikomu nie powiesz że tu byłeś ze mną ?
- Nie powiem skarbie chodź złap się mnie za szyję i zaniosę cię. Zrobiła jak kazałem. Posadziłem ją na szafce i wyciągnąłem jakieś swoje ubrania, żeby mogła coś na siebie włożyć. Weszliśmy do łazienki a ona kiedy ją dotykałem spinała mięśnie. Delikatnie zdjąłem materiał i to co zobaczyłem przeraziło mnie. Jej plecy, piersi, brzuch.. wszystko było posiniaczone, a plecy jakby trochę popalone. Na rękach też miała wiele blizn. Puściłem na nią strumien wody, a ona aż zawyła. Znowu pod prysznicem się skuliła i kiwała jak dzieci z sierocą chorobą. Z ran leciała świeża krew a mi już robiło się słabo. Wszedłem do niej, zdjąłem ubrania zostałem na samych bokserkach , zeby bardziej czuła moją obecność. Wszedłem i ją do siebie przytuliłem. Niczym roślinka, tak krucha i delikatna położyła prawą dłoń na moim sercu i cicho łkała w moją pierś. Trzęsła się . Delikatnie ją obmyłem i okryłem ręcznikiem. Nie przestawała mnie dotykać musiała mnie czuć. Zaniosłem ją do łóżka a ona zasnęła. Krótko potem przyszli chłopcy i usiedli na krawędzi łóżka . Płakali ... Ja z resztą też. Pokazałem Zaynowi jej plecy, a on zakrył buzię ręką, wszystko byleby się na głos nie rozpłakać i jej nie obudzić. 
- Harry.. ona była maltretowana i gwałcona... bardzo brutalnie... a te ślady... myślę że to był kwas... oczy to chyba to samo... są takie zamglone...
- Idźcie już spać ja z nią zostanę.
Tak też się stało. Zostałem z nią sam i głaskałem ją leciutko po policzku. Już dobrze moja mała . Już nikt cię nie skrzywdzi. Nie widzisz, ale czujesz. Nie będę cię odstępował na krok. Oczy.. zapamiętała tylko moje oczy... Często się w nie patrzyła. Pamiętam wigilię i to jak razem siedzieliśmy w moim pokoju, a potem poszliśmy do naszego garażu. Spędzaliśmy ze sobą tak wiele, a potem żyła jak szczur w laboratorium. Przez sen miała częste drgawki. Nie pozwolę już nikomu się do ciebie zbliżyć maleńka. Możesz mnie wyzywać i przeganiać dziewczyny, i w ogóle wszystko, ale wróc do mnie :.( Wróć do twojego Hazzusia, on tu na ciebie czeka z otwartym sercem:,( Czeka aż to dostrzeżesz, albo chociaż poczujesz kochanie :,(

23 komentarze:

  1. Rycze:( niech już bedzie dobrze :( doskonale piszesz !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej nie mogę prosze niech wszystko się ułozy niech będzie jakaś operacja czy cos, żeby odzyskała wzrok.! Błagam.. Piszesz genialnie. Masz naprawde wielki talent.! -Ti<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny tyle emocji! Czekam na nexta<3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny :* wręcz GENIALNY next !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszespraw zeby wszystko sie ulozylo prosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. B-o-s-k-i-e <3 Kocham twój blog mam nadzieje że Dracy odżyska wzrok może zrób tak że Dracy narazie ufała tylko Harremu i stopniowo się z tym osfajała dzięki swojemu księciu z bajki (Iczywiście chodzi o Hazzuśia ) a jak zawieżli Dracy do lekaża to Harry nawet na krok nie mógł od niej odejść tak się Dracy może bała ale to twój wybór <3 -Pani Styles <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak mi słów . Jestem pod wrażeniem twojej utalentowanej osoby !!!! prosze dodaj szybko nastepny chociaz nie ma tych komentarzy bo nie wytrzymam

    OdpowiedzUsuń
  8. KURWA!!! Zajebiście piszesz. Właśnie mogłaby być jakaś operacja ale tylko na poparzone plecy (chodzi mi o przeszczep bo każdy głupi wie że tylko tak można pozbyć się blizn po kwacie czy czym innym mniejsza o to). Mogło by się też okazać że ten gość który skrzywdził Darcy miał wspólników i oni go wyciągnęli z pudła. Ale to dopiero później. W najbliższych paru częściach na twoim miejscu skupiłabym się na odzyskaniu przez Darcy wzroku. Czyli np. w Stanach jast jakaś klinikaw której można przeprowadzić operacje, ale ona jest strasznie droga. Chłopcy nie wiedzą co zrobić. Próbują wszystkiego. Możesz wziąć kilka nie udanych pomysłów, aż w końcu napadną na bank. (Bo jak wiemy opowiadanie jest dark) Następnie znajdują tego gościa i jego wspólników i wrabiają jch w to. Nie wiem rób jak chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG to jest takie słodkie a zarazem smutne :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Możesz zrobić tak że Harry w kolejnych częściach natknie sie na tego psychopate i sie z nim pobije nwm rob co ty bedziesz uwarzac za dobre w koncu to ty masz tutaj talent

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetne. Możesz też napisać coś o wściekłości Liama bo on w końcu jest bratem Darcy

    OdpowiedzUsuń
  12. JPDL nic innego mi przez gardlo nie przechodzi jestes fantastyczna a imagin Amesing

    OdpowiedzUsuń
  13. MOŻESZ ZROBIĆ TAK ŻEBY LIAM POGADAŁ Z DARCY CZY GO PAMIĘTA A POTEM MOŻE JECHAĆ ZNALEŚĆ TEGO CIULA CO TAK SKRZYWDZIŁ ANIOŁKA HAZZUSIA (MÓWIE TU O DARCY)

    OdpowiedzUsuń
  14. Możesz napisać tak że to Sam napuściła na Daarcy tego Skurwiela bo była zazdrosna o Harrego i tak jak mówiła w 20 cktórejś czesci ze sie na niej zemści a co do rozdzialu to znasz juz.moje.zdanie. wiec poco mam ci pisac ze Wow genialny itd - Mrs.Styles/Loczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja rycze przez cb ty ni psujesz psychkię przez imaginy ale i tak cię kocham :D Darcy musi widzieć plose ;*** proszę niech będzie wszystko tak jak było kiedyś Darcy i Harry niech będą mieć dzidziusia najlepiej 69 dzieci i wgl <3 proszę pisz szybko gaz do dechy już :D

    OdpowiedzUsuń
  16. O m g !!! Dziewczyno jestem od tego uzależniona!! To jest świetne !
    Ps.wstaw jak najszybciej nexta :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze jak Darcy zrobiła się niewidoma przestałam czytać twój blog ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi sie podoba to że jest niewidoma bo to sprawia że ten blog nie jest nudny

      Usuń
  18. fajnie by było jakbyś napisałam jak zayn opatruje darcy .. too by było słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawiodłam sie na tb ze dalej nexta nie ma !!! A myslalam ze choc ty jedyna nie masz nas (czytelnikow) w dupie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę przepraszam że mam też życie prywatne ... Nie mam was w dupie bo piszę tylko i wyłącznie dla was. Słucham waszych pomysłów i staram się je realizować ale czasem po prostu brak czasu, albo weny zlitujcie sie !

      Usuń
  20. Masz ogromny talent. Popłakałam się 😣

    OdpowiedzUsuń