wtorek, 23 września 2014

Ogłoszenie!!

PO PIERWSZE : ROZDZIAŁ POJAWI SIĘ POD KONIEC TYGODNIA BO MUSZĘ UCZYĆ SIĘ NA EGZAMIN TEORETYCZNY NA PRAWO JAZDY :) WEDŁUG MNIE BĘDZIE DOŚĆ CIEKAWY :)
PO DRUGIE I MNIEJ PRZYJEMNE.. JAK PEWNIE NIEKTÓRZY ZAUWAŻYLI JEDNA Z OSÓB KOMENTUJE WPISY MINUTA PO MINUCIE CZYLI POJAWI SIE JEDEN KOMENTARZ MINUTĘ PÓŹNIEJ JEST NASTĘPNY I TAK DALEJ... DLATEGO APEL DO TEJ OSOBY ŻEBY ZOSTAWIŁA JEDEN TREŚCIWY KOMENTARZ A NIE DZIESIĘĆ O TREŚCI :<3 , ;*.. CIESZĘ SIĘ ŻE CZYTASZ TEGO BLOGA ALE MIMO WSZYSTKO CHCIAŁABYM ŻEBY LICZNIK KOMENTARZY BYŁ PRAWDZIWY...W TEDY WIDZI SIĘ ILE OSÓB CZYTA MOJEGO BLOGA DLATEGO PROSZĘ WAS O WYROZUMIAŁOŚĆ... 
PO TRZECIE : UDAŁO MI SIĘ SKLEIĆ ZWIASTUN WIĘC ZAPRASZAM (LINK NA KOŃCU NOTKI) KOMENTUJCIE , DAJCIE ŁAPKI W GÓRĘ I DO ZOBACZENIA PRZY NASTĘPNYM ROZDZIALE :)

ŁAPCIE LINK ;) 

1 komentarz:

  1. Hej! Już cały dzień czekałam aż coś się pojawi :) No cóż, będzie ciężko, ale może jakoś wytrzymam do końca tygodnia ;) Życzę Ci powodzenia w nauce. Mam nadzieję, że dasz znać jak Ci poszedł ten egzamin. Trzymam kciuki :) Jak pisałam pod poprzednim postem zwiastun jest super <3 Na Youtube skomentuję go jakoś później, bo mam problemy z laptopem, a z telefonu mi ciężko :( Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału, po tym zwiastunie już całkiem jestem ciekawa jak to się wszystko potoczy... Z niecierpliwością czekam na rozdział. Buziaki i do następnego <3 Doma

    OdpowiedzUsuń