niedziela, 10 sierpnia 2014

Zayn cz.4

 HEJ :) JAK OBIECAŁAM JEST ROZDZIAŁ:) DZIĘKUJĘ ZA 20 KOMENTARZY JEST MI BARDZO MIŁO ŻE PO DŁUGIEJ PRZERWIE NADAL SIĘ TU POJAWIACIE I DAJECIE ZNAĆ O SWOJEJ OBECNOŚCI :) TO OPOWIADANIE SIĘ TAK SZYBKO NIE SKOŃCZY OBIECUJE :) 25 KOMENTARZY = 5 CZĘŚĆ :) MIŁEGO CZYTANIA BUZIACZKI ;***



W tych calych marzeniach o nocnym życiu ja zapomnialam o jednym malutkim ale dość istotnym szczegoliku... A mianowicie ze wszystkich naokolo oszukuje i nie mam ani normalnego domu ani pieniedzy.pewnie nawet nie stac mnie na ten cholerny bilet do tego klubu...



-i jak? Co sądzisz ?
-p... Przepraszam co mówiłeś ?zamyśliłam się ...
- Tak pytałem czy może mam pomóc wybrać ci ubrania..ale odleciałaś...coś cie trapi?
- Nie nie... dam sobie rade ale możesz ocenić a i podaj mi adres domu twojego przyjaciela to zadzwonie po jakąś taksówkę czy coś...
- Jaką  taksówkę ? Kochanie jeśli facet zaprasza laskę na randkę czy też imprezę to po pierwsze płaci jej za drinki po drugie ja podwozi o odwozi ją z imprezy po czwarte ją całuje a po piąte ...a po piąte na sam koniec fajerwerki czyli best sex ever!!
- eeeee zwooolnij ja ci dam sex  nawet o buziaku możesz zapomnieć i to nawet takim wiesz w policzek.. 
- Alex.. Na prawdę ci się nie podobam?
O masz... no i ma mnie i co ja mam mu powiedzieć?? Chyba tylko ślepy mógłby mu poiwedzieć ze jest brzydki... To mój idealny typ faceta. Brunet czekoladowe tęczówki..silne dłonie które mogłyby mnie ochronić przed złem całego świata pięknie wyrzeźbiona klata pokryta licznymi tatuażami skrytymi pod materiałem obcisłej czarnej koszulki,ale gdy tylko widzę idealny obraz anioła od razu staje mi obraz jego i Perrie za murkiem gdzie prawie wyszło mi górą całe moje śniadanie..









ZAYN :



Nie no ona chyba nie... patrzy właśnie na mnie zamyślona z wyrazem twarzy jakby zaraz miała zwymiotować... Dobra jeszcze nie zdobyłem moze szczytu jej zaufania i sympatii ale no ludzie.. JESTEM BOGIEM SEKSU! Każda chce ze mną być a już nie mówię że na każdej imprezie są kolejki żeby pójść ze mną do łóżka.. ale tą muszę sobie odpuścić ... pamiętam o swoim planie ..przez nią Perrie mnie zlała a nie ukrywajmy niezła w tych sprawach to ona była.. Nigdy nie kończyło się na razie jednej nocy.. A Alex...no przynajmniej nosiła ciasne spodnie, ale dobra.. ja sobie tu dumam a ona do cholery się na mnie gapi z zielonym pawiem wymalowanym na twarzy ... No WHAT THE FUCK ?!
-Alex no chyba nie jestem aż taki zły.. przecież..
- Oj no weź Zayn jesteś dupkiem..Ide zajarać..
- A mogę z tobą ?
- Nie.
Taa to se pogadaliśmy ale cii spokojnie dziś ją tak upiję że sama wskoczy mi do łóżka nagram to i puszcze na auli wykładowej .. zniszczę ją... bo tego właśnie chcę prawda ?

ALEX
otworzyłam okno i odpaliłam papierosa. Czułam na sobie przeszywający wzrok Malika ...Po chwili zaczęłam się szykować. Część ciuchów przerabiałam sobie sama mama kiedyś.... jak jeszcze była nauczyła mnie szyć.. Ubrałam się seksownie stwierdziłam że nie idę do zakonu tylko na imprezę. Krótka czarna obcisła sukienka podkreślająca moje atuty rozpuszczone pokręcone włosy kaskadą opadające na moje odsłonięte ramiona czerwone usta czarny cień na powiekach czerwone długie paznokcie u rąk czerwone szpile. Spojrzałam w lustro i na prawdę była zadowolona. Wygładzałam jeszcze sukienkę kiedy poczułam na mojej talii ręce. Od razu wiedziałam do kogo należą..
- Zayn... zabierz te lepkie łapy z mojej talii prosze..
- Jesteś zbyt seksowna skarbie nie mogę się powstrzymać spójrz co ze mna robisz..
Przycisnął swoje krocze do moich pośladków a ja natychmiast go odepchnęłam 
-Pojebało cię czy jak ?!
Nic nie odpowiedział tylko głęboko gardłowo się zaśmiał
- Nigdy nie byłaś az tak blisko mężczyzny co ?
- Zamknij się Zayn to nie jest zabawne! To cholera jasna w cale nie jest zabawne! Jesteś chorym napalonym niedojrzałym dupkiem! Zbliż się do mnie na tej imprezie chodźby o centymetr nie będzie miało ci juz co więcej ustać!
No co za koleś .. Nawrzucałam mu a on się nawet nie zawstydził...

11 komentarzy:

  1. Super :) Szkoda tylko, że tak mało osób komentuje i trzeba strasznie długo czekać :( Jestem strasznie ciekawa jak ta historia dalej się potoczy... Z niecierpliwością czekam na kolejną część. Pozdrawiam i do następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  2. opłacało się czekać:* komentujcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :* ale chciałabym troche wiecej poczytać w jednym poście... rozumiesz o co mi chodzi? czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! dodaj szybko następny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super i czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten blog jest dla mnie jak Bella dla Edwarda ! Dodawaj częściej! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram :*

      Usuń
    2. i jeszcze chce dodać, że ten blog jest moim ulubionym !<3

      Usuń
  7. Jest super i wgl ale mogłabyś dłuższe pisać ? Bo wymagasz od nas tylu komantarzy a sama piszesz bardzo krótkie części. Podoba mi się ten imagin ale potrzebuję więcej to poprostu nie wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń