wtorek, 22 lipca 2014

Zayn cz. 3

 Elo! Na początek to życzę udanych wakacji! NASTĘPNIE zachęcam do czytania , a następny rozdział pojawi się jak pod postem bedzie 20 komentarzy..chcę widzieć sens prowadzenia bloga:)


- Co ty do cholery robisz w moim pokoju ?! I skad żeś miał klucz ?!
- witaj współlokatorko.. Nie ma miejsca w męskim akademiku a ty miałaś jedyny wolny jeszcze pokój,, znaczy jego poł... Czemu na twojej ścianie wisi ten niedorajda Marcel ?!
- Zamknij się ! I wynoś z tego pokoju!
W tedy wyciągnął mi przed nos papierek z pieczątką dyrekcji. No pięknie! Cholera jasna ZAJEBIŚCIE!!
-Pokaż mi swój dowód... nie wiem czy naprawdę jesteś tym za kogo się podajesz...
Kiedy podał mi ten mały prostokątny dokument oczy niemal wyszły mi z orbit..nazwiska...
- Dyrektor całego wydziału to twój ojciec?!
Głupawo się uśmiechnął i rozłożył na swoim łóżku .
- Taaa.. mój tatuś.. Fajnie mam nie ?:)
- To jest niezgodne z prawem! Jak chłopak może mieszkać w pokoju z dziewczyną!
- Proszę możesz to zgłosić ale w tedy raczej pożegnasz się ze studiami kochanie
Jego uśmiech mnie obrzydzał mimo iż uśmiechał się cudownie..ten zarost ,dwudniowy zarost czynił go całkiem seksownym gościem....Dobra! Wracamy na ziemię! Zamiast tak stać wzięłam z szufladfy sznurek i zaczęłam przedzielać pokój w połowie.
Ten natomiast nic sobie ze mnie nie robiąc wtargnął bezczelnie i ułożył się na moim łóżku ściągając ze ściany mój rysunek chłopaka którego Zayn nazwał Marcel. Podeszłam szybko i próbowałam go wyrwać Malikowi.
- Oddawaj !
- Nie!
Szyderczo się zaśmiał i złapał mnie za kostkę przez co wylądowałam prosto na jego torsie.
- Ej co ty wyprawiasz?!
- Widzisz już na mnie leżysz a nawet nie mamy za sobą pierwszej nocy
- Chyba sobie śnisz Malik! 
Szybko zeskoczyłam i wyrwałam mu mój rysunek, po czym tak samo jak on pociągnęłam go za kostkę 
- A co ty robisz?
- To moja połowa pokoju a to twoja jestem dziewczyną więc prysznic biorę pierwsza, nie sprowadzasz żadnych znajomych ani menelstwa a tym bardziej dzieweczyn...nie chcę słuchać zadnych waszych jęków typu"Zayn to już! Zayn dochodzę!" Jasne?1
- Skarbie obiecuję ale jak ty byś tak krzyczała obojgu byłoby przyjemnie!
- Malik jesteś jesteś...
-Taa wiem przystojny seksowny czarujący ...
- Idiotą ... i to zapatrzonym w siebie idiotą... to twoja strona pokoju a to moja nie waż się tu włazić
-Dobrze już dobrze ...tylko żartowałem...zero z tobą zabawy..
-Zróbmy tak. \ty nie wchodisz w drogę mi a  ja tobie i wszyscy bedą szczęśliwi...
- jasne...
Wygrałam ! Czujecie to wygrałam! Ja tu on sobie na drugim łóżku zero niepotrzebnych rozmów no nic!Idealnie! Chociaż muszę pryznać że oprócz tego że jest wredny wścibski posługuje się nazwiskiem ojca i obgryza paznokcie to jest...jest też cholernie przystojny... Nie da się tego ukryć.. Ale Stoooop! ie myśl tak Alex!
- Ten Marcel to jedna wielka oferma!
A miał się nie odzywać..
- Czemu tak sądzisz? Wydaje się być w porządku..
- NA wzystko kabluje i jest wścibski...nie lubię go..
- Jej czyżbyście byli braćmi?? 
Zaśmiałam się a on spoważniał.. Zabolało go ?..Ale co? pzecież powiedziałam to tylko w żartach..
-nie gadajmy juz o tym beboku...byłas kiedyś na prawdziwej imprezie?

Chwileczke ...czy on mi zarzuca ze jestem sztywniara ??? Jak on może  tak myśleć a co dopiero mòwić?!


-moj drogi oczywiscie ze tak tylko nie balangowalam tak czesto bo mieszalam z tata a on nie lubił jak wracałam zalana o piątej nad ranem...

Tak przyznaje sie ! Mieszkam tylko z moim tatą,ale nie ufam Malikowi na tyle ...chwila ja mu w ogóle nie ufam , zeby opowiedziec mu ta popierzona ckliwa historyjke...nikt nie zna prawdy o mnie i moim zyciu i niech tak zostanie...

-to może zabiorę cię na najlepszą imprezę w Londynie tak w ramach zadośćuczynienia za próbę dobrania się do twoich majtek...

Boziu jaki on jest tak hamsko bezpośredni...coś czuję że powinnam go jakoś zgasić ale z drugiej strony chcę posmakować prawdziwego nastoletniego życia w wielkim mieście,gdzid ludzie chodzą zaspank za dnia a podjarani noca.

-niech będzie Malik...

-tylko ubierz sie seksownie

-jasn...ale nie..jednak nie...

-dlaczego??




W tych calych marzeniach o nocnym życiu ja zapomnialam o jednym malutkim ale dość istotnym szczegoliku... A mianowicie ze wszystkich naokolo oszukuje i nie mam ani normalnego domu ani pieniedzy.pewnie nawet nie stac mnie na ten cholerny bilet do tego klubu...




-i jak? Co sądzisz ?

-p... Przepraszam co mówiłeś ?zamyśliłam sję




19 komentarzy:

  1. Hej! Ja również życzę Ci udanych wakacji... Imagin jest świetny, po prostu go uwielbiam i mam nadzieję, że będziesz go kontynuowała. Oby pojawiło się to 20 komentarzy i to szybko. Z niecierpliwością czekam na kolejną część. Pozdrawiam i do następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super imagin. Czekam z niecierpliwością na następny.
    W wolnym czasie zapraszam do siebie na opowiadanie z Harry'm Styles'em.
    http://nieodkryta-nadzieja-ma-kolor-zieleni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nikt nie komentuje :'( Jak czytacie to dodajcie komentarz, proszę :) Ja chcę następną część <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super część ;-) niemoge sie doczekać następnego! tobie ròwnież życzę udanych wakacji :D
    ps. A co z drugą prowadzącą bloga???

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny rozdział:* nie mogę się doczekać kolejnego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny! *0* Chce kolejny!! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :* kocham twoją twórczość! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest fantastyczne. Dodaj kolejną część proszę na to nie da się czekać :-** ten jeden raz po prostu dodaj

    OdpowiedzUsuń
  9. Imagin cudowny. Lubię takiego Zayna. Również życzę udanych wakacji i dużo weny ... :* ~ Rybcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, że nie ma tych 20 komentarzy, ale ten imagin jest naprawdę świetny i ja codziennie wchodzę tutaj i sprawdzam, czy na pojawiła się kolejna część, więc jeśli możesz to dodaj kolejną. Wiem, że możne brak tych 20 komentarzy nie motywuje, ale są osoby, które naprawdę czekają :) Mam ogromną nadzieję, że skończysz tego imagina ;) Buziaki i oby do następnego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jestem od niego uzależniona.. Błagam, dodaj następną. :***

      Usuń
    2. Popieram przedmówców ^^ piszesz wspaniale <3

      Usuń
  11. Jesteś świetną pisarką :3 Image jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie piszesz :) Co ja gadam GENIALNIE! !!! Czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny imagin juz nie mogę sie doczekać następnej części. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Please dodaj nexta bo umieram!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, ile morzna czekac...

      Usuń
    2. A po zatym super opowiadanie ;*

      Usuń