czwartek, 15 listopada 2012

Coś o mnie ;)

Hej kochani ;) Dodałam kilka pojedynczych imaginów, ale teraz chcę się zabrać za coś ambitniejszego ;) Chce pisać kolejno rozdziały rozpoczynając, że tak powiem historyjkę od początku ;) Najpierw może jednak się przedstawię i powiem coś o sobie ;) A więc mam na imię Daria i 27 Listopada kończę 17 latek ;) Moim zajęciem, hobby i marzeniem na przyszłość jest śpiew . Muza to moje życie, pasja i zamiłowanie ! Jest jedyną rzeczą która jeszcze nigdy mnie nie zawiodła. Zaczęłam pisać bloga ponieważ pisząc takie historyjki jak te poniżej przenoszę się w inny magiczny świat. Moim ulubionym a raczej ulubionymi wykonawcami,a zarazem moja inspiracją jest brytyjsko- irlandzki boysband One Direction. Bardzo, ale to bardzo bardzo chciałabym ich poznać, a szczególnie Harrego Stylesa ;) Jest dla mnie ideałem faceta. Jest przystojny, uczuciowy, ma ambicje, talent i wielkie serce ;)  Noo to chyba na razie na tyle ;) Zaczynam pisać pierwszy rozdział . Mam nadzieję, że chociaż w tym takim moim wymyślonym świecie, w tej "bajeczce" moje marzenia się spełnią ;) Zapraszam Was do czytania !:)

1 komentarz:

  1. OOO cała Daria :P Już nie mogę się doczekać kiedy dodasz pierwsza część :D

    OdpowiedzUsuń