piątek, 14 listopada 2014

Zayn cz.18

HEJO HEJO ! Z OKAZJI TEGO ŻE ZDAŁAM PIERWSZE KOLOKWIUM POSTANOWIŁAM DODAĆ NOWY ROZDZIAŁ ;P WEJŚĆ JEST NA PRAWDĘ DUŻO ALE NADAL MAŁO KOMENTARZY.. CIĘŻKO SIĘ PISZE BEZ MOTYWACJI ;C IM WIĘCEJ KOMENTARZY TYM SZYBCIEJ POJAWI SIĘ KOLEJNY ROZDZIAŁ :) LICZĘ NA WAS KOCHANI :)


Życie Zayna Malika było dla mnie skończonym rozdziałem i nie zamierzałam nawet obarczyć go jednym przelotnym spojrzeniem. Reguła jest regułą. Ja nigdy nie będę nią. A jego gra staje się moją grą tylko tym razem ja ustalam zasady...
Nie mam zamiaru jakoś kręcić przed nim biodrami czy coś. Mam swój honor. Ok przespałam się z nim ale wiele dziewczyn robi tak przez cały czas co noc lądując w łóżkach innych facetów więc wydaje mi się że nie jestem znowu aż taką złą dziewczyną. Skupiłam swój wzrok na Harrym i mimowolnie szeroki uśmiech rozświetlił moje usta. Chłopak na prawdę miał powodzenie. Chyba nawet większe niż Zayn być może dlatego że nie waliło od niego fajkami na kilometr. Jego energia wprost działała też na mnie. Odwrócił się na ułamek sekundy i puścił mi oczko a ja automatycznie uniosłam dwa kciuki w górę. Po chwili lokowaty Adonis ruszył w moją stronę. Podszedł i spojrzał tymi swoimi zielonymi błyszczącymi oczami
- Mógłbym prosić Pania do tańca Panno Alexis ?
- Ależ oczywiście Haroldzie 
 Porwał mnie na parkiet już w mniej formalnym stylu i akurat trafiła nam wolna melodia. Brzmiała trochę dziwnie po uprzednich ciężkich klubowych rytmach ale w takich ramionach którz by narzekał ? Harry nieśmiało położył swoje duże dłonie na moich biodrach a ja uśmiechnęłam się do niego dodając mu tym samym otuchy i pewności siebie. Przebłyski strachu błyszczały w jego oczach ale po chwili zastąpiło je uczucie ulgi gdy oplotłam swoje dłonie wokół jego szyi. Wtuliłam się w zagłębie pomiędzy jego szyją a ramieniem i muszę przyznać chodź na prawdę z tym walczyłam było mi cholernie przyjemnie.
- Po prostu kołysz się w rytm muzyki Harry.. Wyobraź sobie że nie ma tu nikogo oprócz nas .. zamknij oczy i po prostu sobie to wyobraź i rozluźnij się..
- Ale ja ...nie potrafię tańczyć do wolnych piosenek..
- Zamknij oczy i wsłuchaj się w rytm spójrz ja tu jestem trzymam cię jeśli upadniemy to razem
 Uśmiechnęłam się pokrzepiająco a on wyraźnie tym razem już na prawdę rozluźnił spięte mięśnie. Ja też zamknęłam oczy i razem kołysaliśmy się praktycznie stojąc w miejscu ale czułam się jakbym unosiła się nad ziemią. Trzymał mnie delikatnie ale jednocześnie na tyle mocno żebym nie upadła. Złapałam się na tym że porównywałam przez chwilę Harrego i Zayna i ku uciesze swojej .. Zayn w tym rankingu wyglądał na prawdę marnie. Harry był taki słodki był taki...niewinny...nie czułam się przy nim gorsza... wiem że Zayn może być czuły, opiekuńczy ale on nie jest typem człowieka z kim można się po prostu związać... To zgorzkniały psychopata i seksoholik. Kiedy melodia ucichła odsunęłam się od Harrego na mały dystans wyrywając się z mojego prywatnego sacrum i delikatnie otworzyłam oczy chodź w cale nie chciałam tego robić muszę przyznać..
- Ja..my.. na prawdę tańczyliśmy..
- Jesteś świetnym tancerzem Harry
Nie myśląc delikatnie cmoknęłam go w policzek, chodź te usta tak bardzo zapraszały do połączenia się w jedność. Boże co się dzieje ..
- Prze... przepraszam nie chciałam... to samo tak jakoś
- Wiem ... Może.. wiesz co ? Mam dość wyrywania lasek jak na jeden wieczór chodźmy do mnie i tak zostawiłaś tam książki a możemy obejrzeć razem jakiś film 
- Pewnie
Ruszyliśmy a tuż za drzwiami poczuła  szarpnięcie za ramie.
- co do cholery.. Zayn czego chcesz ?!
-Wychodzisz z nim ?
- ten ktoś ma imię i nie waż się obrażać Harrego w moim towrzystwie!
- NAgle się zaprzyjaźniliście? 
Spojrzałam na Harrego i dumnie się uśmiechnęłam.
- Zaczynamy wspólny nowy etap w naszym życiu.
- I co teraz on będzie cie pieprzył? Ja odwaliłem całą czarną robotę, rozdziewiczyłem cię i weźmie sobie ciebie ?!
Bluzgał mi a w jego oczach lśniły łzy. jego oczy były jego największym błogosławieństwem i szczerym przekleństwem jednocześnie. Harry już chciał się odezwać ale go zatrzymałam skinieniem ręki.
- To dziwne Zayn..Teraz gdy nie możesz mnie mieć nieoczekiwanie mnie pragniesz , kim ja dla ciebie jestem ? Za kogo ty się masz ? Sprawiało ci przyjemność to jak oglądałeś mnie zaćpaną i zakrwawioną ? Jarało cię to ?! Otóż mnie ani trochę...Ty zwyczajnie kochasz mieć tę świadomość że mnie łamiesz ale spójrz stoję tu przed tobą w jednym kawałku , uśmiechnięta u boku przyjaciela którego ty jesteś tylko nędzną chińską tanią podróbą...Mieszałeś mi w głowie Zayn .. to właśnie umiesz robić najlepiej.. byłeś jedną wielką pomyłką.. Chociaż z drugiej strony ci dziękuję bo wiesz co mimo wszystko w nocy było całkiem fajnie ja mam satysfakcję i tego tu przystojnego mężczyznę u boku a ty masz koło siebie wytapetowaną blondi z małym ubytkiem w szczęce która nie może ci dać nic oprócz swojego tyłka.
 Uśmiechnęłam mu się prosto w twarz dostrzegając dopiero że koło nas zebrał się nie mały tłum. Gramy w mojej grze.. na moich zasadach.. game Over Malik...
 Wzięłam Harrego za rękę i przeszłam z nim dumnie przez tłum gapiów szeroko rozpościerających swoje oczy. 
- Ale mu przygadałaś.. prawie się popłakał!! 
- nigdy więcej nie daj sobie wmówić że jesteś bezwartościowym człowiekiem Harry.. Bo to jak wielkie masz serce okazałeś mi już nie znając mnie.. Podjąłeś się próby pomocy dziewczynie która nie raz sięgnęła po prochy ale wiesz co ?? Od dziś koniec beznadziejnego użalania się nad sobą .. ja biorę w torbę więcej pewności siebie i zostawiam przeszłość za sobą a ty zrzucasz mundurek grzecznego Marcela i otwierasz serduszko na te wszystkie dziewczyny które dziś mdlały na twój widok jasne ?!
- JASNE !!
No i super. Adrenalina zeszła i oboje mogliśmy odetchnąć. Nadchodzi nowe życie które tym razem chcę przeżyć z pełnym entuzjazmem. Mogę to zrobić mogę walczyć, mogę być silna, mogę skończyć studia, mogę pomagać, mogę w końcu nauczyć się kochać...

28 komentarzy:

  1. Boże to jest wspaniałe!! Kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo serdecznie gratuluję Ci zdanego kolokwium :* No cóż może komentarzy nie jest dużo, ale wiesz to są takie komentarze od wiernych fanek, które Cię wspierają i mocno kibicują ;)
    Rozdział jest świetny! To jak Alex dogadała Malikowi... Nawet nie wiem jak to opisać, ale bardzo dobrze zrobiła, może się po tym chociaż trochę ogarnie... W ogóle fajnie, że jest jakoś tak pozytywnie nastawiona i mam nadzieję, że zarazi tym Harolda, który w końcu przestanie być tym cichym Marecelem i może wyrwie jakąś dziewczynę ;) To jak Hazz się cieszył, że zatańczył z Alex i mu to wyszło było świetne <3 Jestem bardzo zadowolona, że tak się zaprzyjaźnili i są dla siebie wsparciem, oby tak dalej :)
    Bardzo dziękuję za rozdział, jest naprawdę super :) Mam nadzieję, że liczba komentarzy się zwiększy i szybko dodasz kolejny rozdział. Czekam z niecierpliwością ;)
    Bardzo Was proszę komentujcie ;*
    Ściskam <3
    Doma

    OdpowiedzUsuń
  3. O boże jaki obrot sytuacji o 360 stopni, To teraz Alex bedzie z marcelem ? Ale jak to? Ohh juz nie moge doczekac się następnej częsci i tego co wymyslisz :) Bardzo dziękujemy za nowy rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  4. TEN ROZDZIAŁ JEST TAKI PIĘKNY, TO TAK STRASZNIE KOJARZY MI SIĘ Z "TAKEN". MAM NADZIEJĘ, ŻE ALEX BĘDZIE SZCZĘŚLIWA Z HARRYM, A ZAYN NIECH SIĘ BUJA Z PERRIE. NA KONIEC GRATULUJE ZDANEGO KOLOKWIUM I ŻYCZĘ CI DALSZYCH SUKCESÓW : ) ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki wspaniały ! + gratuluje zdanego kolokwium ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no nie mogę.. Te wszystkie części są świetne.. Masz dziewczyno talent kurde... Pisz jak najwięcej ��

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest zajebiste bo innych słów nie umiem zależeć zeby to opisać :D czekam na nowy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa nareszcie doczekałam sie..dziewczyno masz talent<3 czekam na następny z nie cierpliwością :*

    OdpowiedzUsuń
  9. cudeńko moja droga :D czekam na następny bo te imaginy są świetne ;* fajnie jakby było 50pare czesci :D ach wiec czekam na to ze Zayn sie.zmieni c: Cudowne pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam :* <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny do dzieła takie imaginy trzeba kometowac ! :3 Piekny wspanialy i wgl. :DD Gratuluje ci zdania pierwszego kolokwium i czekam az bd nastepna czesc bo naprawde twoje imiaginy sa super :* mam nadzie rowniez na to ze bd dluzsze zebysmy dluzej mogly czerpac z nich radosc :* czytam wiele imaginow od roznych adminek ale zdecydowanie twoj blog jest nalepszy <3 nie da sie okreslic tego slowami bo jestem zachwycona :* milego i dobranoc pozdrawiam i caluje SM :33

    OdpowiedzUsuń
  11. slonce nie potrzeba sztucznych kometarzy :p tutaj sa kometarze od prawdzimych twoich fanek ktore cie.motywuja wlasnie do tego zebys pisala i dodawala cxeci bo zżera ich ciekawosc :3 mysle ze jak je przeczytasz po pare razy to zobaczysz ze nie jest ich duzo ale jakie sa w nich emocje c: masz naprawde cudowne imiaginy ktore powoduja ze pojawia mi sie usmiech na twarzy ! ;) ten rodzial.jest doskonaly :D GRATULUJE CI ZDANIA PIERWSZEGO KOLOKWIUM <3 I OBY TAK DALEJ NAPEWNO CI SIE UDA WSZYSTKO ZDAC «3 Milego wieczorku i do nastepnego :* Dodaj szybciutko dluga i napewno fajna czesc pa :****

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy dodasz kolejny? Codziennie wchodzę na tego bloga, niesamaowicie wciagnelo mnie to opowiadanie... Jest cudowne, nie należy do stylów jakie lubie, jednak ma w sobie coś co uzależnia ;* Powodzenia i weny życzę <3 Mam nadzieję, ze ten blog bedzie istnial bardzo dlugo i czesto będą sie tu pojawuac nove rodzialy! Uzaleznilam sie od niego! - Szyszunia1906

    OdpowiedzUsuń
  13. ty to masz talent :33 bardzo fajny rozdzial :D gratuluje zdania kolokwium i trzymaj tak dalej! ;D pozdrawiam i badzcie aktywne :3 czekam na nastepny rozdzial :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej noo kicia czekam na kolejny rodzia Strasznie krótkie te rozdziały Dodaj coś nowego szybko bo oczaleje Kocham to :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Na prawdę zajebisty kolejny rozdział, po za tym wszystkie są takie, pisz jak najwięcej <3 już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :D zaglądam codziennie tutaj aby sprawdzić,czy już nowy rozdział się nie pojawił <3

    OdpowiedzUsuń
  16. next jak najszybciej plisssss <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Garatuluje zdanego kolokwium :*
    A rozdzial nic dodac nic ujac poprostu genialny czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  18. I kiedy kolejny? Bo chyba przestane wchodzic...... czekam i czekam a tu nie ma jeszcze gdyby one jakies dlugie byly..... a takie to mozna szybko napisac.......

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy następny ? Nie mogę się doczekać :( :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Dodaj coś <3 bo nudno jakoś, a ja KOCHAM TWÓJ BLOG!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. O mój Boże! Strasznie się cieszę że trafiłam na tego bloga. Jesteś...jesteś po prostu nieziemska! Twój styl pisania, te wszystkie piękne słowa, cytaty tak wspaniale wkomponowane w te historie...piękne (': masz cudowną wyobraźnię i umiesz ja doskonale wykorzystać za co Cię podziwiam i Ci zazdroszcze trochę (:
    Kocham Harry'ego tutaj! <3 taki słodki, mam nadzieję, że będą się przyjaźnic z Alex. A Malik jest.... Jej. Sama nie wiem, Twoje słowa go idealnie odpisuja, taki zagubiony, w klatce......
    Czekam z niecierpliwoscia na next
    Do następnego!
    N:***

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały *___*
    Już czekam na nexta;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh, Boooożeeee! to jest takie cudowne, błagam dodaj nexta!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ranyyyy!!! Next! Błagam next! *, * zajebiste a Alex pocisnela Malikowi xdd

    OdpowiedzUsuń
  25. ale cudo z niecierpliowscia czekam na nn:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedy next ?❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń